Min käre sambo är på svensexa

Japp, i morse kom det ett SMS att J skulle befinna sig på skogstorps IP kl 8. Strax efter att J åkt kom grannen och hämtade husvagnen och även den skulle till skogstorp. Sen har jag fått lite uppgifter om vad som ska hända under dagen samt kvällen och jag tror att det är en svensexa som passar J perfekt. Mestadels roliga och snälla saker men med någon lite udda uppgift på stan. Och det bästa av alla är att husvagnen får vara med på ett hörn, om J får välja vill säga....

Själv har jag o barnen det mysigt och ska försöka ta oss till stallet en sväng. Sen kanske vi leker lite med grannarna och sen avslutas nog kvällen med besök av syster då hon oxå är själv förstås.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack för maten och sällskapet ikväll <3

2009-08-29 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0