I dag

Har vi verkligen fått mkt gjort, vi har tvättat 4 maskiner, jag har tagit blodprov, barnen har provat sina bröllopskläder, morfar har fixat sina kläder, pappa J har betalat sina kläder, pappa J har lagat både tv´n och frysen och börjat förbereda för den nya altantrappen.
Vi har handlat lite mat, något som var välbehövligt samt haft besök av våra kära grannar och campingvänner, de hade ju inte träffat oss på 2 hela dagar!!
Jag har troligtvis även löst skofrågan (brudskor), ska göra en vågad sak och vi får se med spända ögon hur resultatet blir, fast jag får nog ta hjälp av någon som är lite mer händig än jag är...
jag har även hunnit med att surfa runt så på torsdag som är stora bröllopsfixardagen kommer jag att vara redo att göra de sista beställningarna och vi ska fixa klart alla trycksaker så att J bara kan börja mata ut när han är tillbaks på jobbet om drygt 1,5 vecka. Tur att barnen ska vara med mormor & morfar , de har ju faktiskt inte setts på 3 veckor...

I övrigt har vi börjat planera den stundande kräftskivan om en sisådär 1,5 vecka, vi ska hitta en helg för tyskland och lite alkoholinköp, jag kom på att jag ska på kurs första helgen i sept och att husvagnsmässan är helgen innan vi gifter oss samt att J ska vara bortrest veckan vi gifter oss och kommer troligtvis hem på torsdagen... Jaja vi får se hur det blir med den saken.

Fullt upp med andra ord!

Nu väntar duschen o sen ska den sista maskinen in i tumlaren innan jag ramlar i säng, fast först spikmattan så jag somnar lättare.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0