Bara lite avis



Skulle gärna ha en utlandsresa inplanerad nu att se fram emot!
Söta Lotta är i kroatien med sina tjejkompisar, Cissi är på Mallis och Tanja åker strax till Kreta med Saga, men jag då??
Jo jag ska ju gifta mig snart och det finns omöjligt pengar till en resa just nu och inte tiden heller men när vi äntligen blivit gifta hoppas jag Johan ångrar sig och vill åka på bröllopsresan iår så att vi kan komma iväg lite hela familjen.
Fast inte har vi mer pengar efter bröllopet än nu så jag ska ta och köpa mig en trisslott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Ja, vem skulle inte vilja kunna ligga på någon fin strand och lata sig. Drömmer också om en resa. Men det kommer nog förbli drömmar ett tag till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0