Åter till vardagen

Jaha då var man åter i vardagen, sambon har börjat jobba och i dag var det första dagen för båda att gå till respektive dagis. Leo har gått på Fjärilen sen i fredags medans Hugo vait sjuk och gick iväg först i dag. Men vi var och lekte där i går men vad hjälpte det, han storgrät när jag lämnade honom och hade dubbla nappar.
Men jag har tjuvlyssnat och vad jag kan höra så skriker han inte nu.
Tur man bor nära så man kan lyssna...
Fast det är inte så bra heller för när man är hemma som jag är kan man inte vistas på framsidan utan att de ser en och sen så ser man ju dem, vem de leker med OCH framförallt OM de leker med någon. Svårt det där.
Usch jag måste gå och lyssna igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0