Mycket att göra

Jag är en bussy woman nu för tiden och det är riktigt kul, dock bara på halvtid men om jag slår ut mina timmar tror jag det blir mycket mer än så.
I helgen körde jag bil till Bromma "stolt" och efter lite felkörning kom vi fram till Scandic brommaplan och helgens kurs. Det var en kurs i pedagogik och metodik och vi fick en massa bra övningar att ta med hem.
I dag har jag kopierat upp 400 ex av en "Prova på" och "Öppet Hus" dag som ska vara på Sundbyholm. Öppet hus är den 9 maj och alla är välkomna.
I går kväll gjorde jag själva orginalet och i dag efter dagis var jag och killarna på utdelningspromenad i Hällberga. Leo tyckte det var jättekul att lägga lappar i brevlådorna.
Fast mina lappar var inte de enda lapparna i dag, i morgon ska det vara "krismöte" nere vid skolan 18,30, vi ska bara rädda vår skola!!
I morgon ska jag fortsätta att dela ut lapparna, denna gång i Sundbyholms området så jag kanske tittar in hos T & E på en fika. Sen ska lappar upp i affärerna och jag ska ut i skolor och göra reklam samt på fredag ska jag och Elin vara på "Kanalmässan" i Hallstahammar och marknadsföra oss mellan 12 - 18.

Så i dag väntar sängen ganska tidigt för jag är supertrött, Hugo sov inte lika bra som lilla M gjorde i natt, men Leo däremot sov hela natten i sin säng. Våra barn börjar bli duktiga!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0