Demonstranter

I lördags demonstrerade jag och barnen och min farfar mot nedskärningarna i skolan. Jag tycker uppslutningen var dålig och tycker att ALLA som känner någon som går/ska gå i skolan bör delta nästa lördag. ALLA är drabbade även de skolor som ej är nedläggningshotade för det kommer att bli stoora klasser och mindre personal.
Och om ni inte kan gå alla i familjen så kan någon gå, tillsammans är man starka!

Men ni kanske vill att era barn ska gå i klasser med 40 barn och en halv lärare??
Jag vill det inte!!!!

Känner mig som värsta arga tanten men det är så det är ett tag framöver och fattas det fel beslut den 14 maj (?) kommer jag inte att bli gladare precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0