Torsdagen är till ändo..

Jaha då var torsdagen strax slut då. I dag har jag passat söta E & M en liten stund medans deras mamma var på vc. Fick även en god lunch där innan det var dax att hämta mina charmtroll på dagis.
Och i dag hade det gått jättebra på dagis för H. L sköter sig som alltid exemplariskt.....not, personalen hade i dag lagt märke till att de gånger H var ledsen, var oftast L inblandad i.. Precis som hemma med andra ord.

Sen var S och lilla T och deras mamma här en stund och som inte det var nog kom S, lilla T och deras pappa senare på kvällen oxå, vad ska man säga om grannar??

I morgon ska jag till af och anmäla mig, hämta ut förlovningsringen som förhoppningsvis blivit lite större och ska passa mitt finger ett tag till. Sen efter att killarna kommit hem ska vi hjälpa mormor med hennes jippolopp nere på Sundbyholm, eller morfar får hålla ett öga på småkillarna och jag springer med en häst.

Sen så ser jag inte direkt fram emot fredag kväll då jag är ensam med två barn som vägrar sova någon annanstans än i sina egna sängar. Toppen tänker ni, men glöm då inte att de vaknar en 3 gånger per natt var och jag får agera jojjo mellan deras rum, great!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0