Söndag kväll...

Sitter här med huvudvärk och ett tryck över bröstet och tänker på helgen som gått och dagar som kommer.

Var ju på intervju i fredags och det gick väl bra förutom att jag inte kan programmet och de medicinska orden och att de minskat uppdraget från 5 veckor, 3 dagar/veckan till 4 veckor 2 dagar/veckan och eftersom man inte får stämpla upp känns det inte helt motiverat. Ska dock provjobba i morgon och se hur det går. Inte för att jag är lat och inte vill jobba utan att jag är i behov av pengar och vem är inte det???

Lördagen spenderades på Elmia och husvagnsmässa. J & jag hade lämnat barnen hemma och hade en stund för oss själva, fast helt själva var vi inte då vi hade grannen och en annan kille med oss, men ändå så var det mysigt att gå där hand i hand och pussas lite....Och så många fina modeller det finns, vill genast byta husvagn nu!! Fast det ska vi ju såklart inte göra..(inte än..)

I dag har jag som sagt haft ont i huvudet och nu på kvällen har det här trycket kommit över bröstet, får liksom kura ihop för att trycket ska försvinna. Annars har jag jobbat lite och sen har J klippt gräset och vi har fixat lite ute. Sen lekte barnen med S en stund och dagen avslutades med pizza. Sen var L arg o grinig mestadelen av dagen och han slocknade innan 20.00, rekord för hans del. H däremot är fortfarande vaken.....

En annan sak jag har reflekterat över att om man känner att ens trädgård inte är i bästa skick, gräsmattan lite lång osv är det bara att ta en tur i samhället och se sig omkring, då ser man att vår gräsmatta minsan är rätt ok iaf.

Nu ska jag borsta tänderna o lägga mig för att se om värken och trycket försvinner.

Förresten, Grattis E till de fina placeringarna med totton, och tack för att ni passade barnen igår, love you!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Loppan

Hoppas du mår bättre idag och att provjobbandet går bra. Om du funderar över trädgården så kan du även komma hit och se vår förfallna tomt med nedfallna äpplen och liehögt gräs så kanske det känns bättre :-) J har dock fått upp ganska mycket på altanen del 2 så där blir det fint iaf. KRAM

2008-09-15 @ 08:44:09
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Elin

Tack syster!! Du är bäst. Älskar dig <3

2008-09-23 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0