Trött....

Som vanligt en jobbig natt, fast jag tycke r mest synd om L som hostar och hostar. Men jag sov bra från 22-24 för jag provade att stoppa i öronproppar och det funkade tills kl 24 vaknade av att H skrek vatten vatten. Trodde att J var där inne men han hade somnat hos L så jag trevade in i mörkret och gav vatten och sen väckte jag J som fick lägga sig därinne sen kröp jag ner i min säng igen men L ropade ganska snart så det blev det gamla vanliga att sova hos L.

Men i morse fick jag väcka H vid 8.10 medans jag lät L sova vidare. Efter en stund hörde jag L ropa- Pappa pappa du får inte ställa dina skor på min matta...
J hade ställt sina inneskor på L´s matta och det var inte populärt..

I dag gick det jättebra att lämna H på dagis själv, han riktigt strålade när vi skulle dit och då värmer det i hjärtat att man vet att han trivs.

Ska försöka jobba lite medans L kollar Cars men anslutningen till jobbet funkar inte så jag får ringa några samtal.

Ha en bra dag!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0