Trött

Är supertrött och känner mig stressad.
I går fyllde min pappa år och jag var där själv med barnen då J var tvungen att jobba. Barnen o jag kom hem vid 20.30 och då gav jag de medicin, borstade tänderna och smörjade dem och tog på H en ny blöja.
Sen bestämmde L att vi skulle mysa därnere och titta på Dora och eftersom det inte är dagis på fredagar så kunde vi ha det lite mysigt. Vred upp tv så L kunde ligga i sängen där nere o kolla.
Men tyvärr så började H att krångla, han skulle absolut inte ligga och gosa (man kan ju somna då) så medans L låg snällt o kollade härjade H runt. Tillslut ville han kolla på Pippi så han fick titta på datorn i min famn.

L somnade vid 22 men H var envis så kl 23.45 somnade han äntligen. Han skrek pappa hem hela tiden och sen var han så trött så ögonen var stängda men så fort han höll på att somna skrek han igen...

J kom hem kl 03! Och åkte till jobbet vid 8 igen så honom har vi inte sett till så mkt.
Sen vägrade H sova i dag men tillslut gick L och jag ute med honom så nu sover han i vagnen, ska strax väcka honom. Skitsamma att han sover sent, orkar bara inte..

Har även varit hos doktorn i dag, mer om det senare.

Ska vila lite inna jag ska dammsuga o torka golven inför helgen då svärföräldrarna kommer.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst älskade syster!!

2008-10-17 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0