Ont i huvudet men glad

Är lite extra glad i dag trots att L är sjuk och jag inte sovit på tre nätter eftersom jag ligger brevid en hostande L.
Jo jag är glad för att min kompis P har ringt i dag, det var väll ett år sedan vi sågs sist och inte pratar vi var dag heller. Hoppas jag får tillfälle att åka dit snart så vi kan snacka lite skit och gamla minnen.

Annars har L varit hemma fr dagis och lilla H varit på dagis själv och i dag klarade personalen av att söva honom så jag hade en sovande kille när jag skulle hämta honom, duktiga H!
Men medans han var där så har jag försökt att jobba lite mellan varven, inte så helt enkelt med en sjuk kille som skriker på mamma stup i kvarten men lite jobb hann jag med. och sen på em kom min snälla far för att försöka passa barnen så gott han kan med en skena på benet och då slutade uppkopplingen med jobbet och jag kunde inte skriva några journaler ändå, typiskt eller hur?

Så då passar jag på att skriva några rader i bloggen istället medans han försöker leka med killarna i L´s rum.

I dag skulle vi ha storhandlat men jag orkar helt enkelt inte så J får handla själv medans jag leker med barnen.

I övrigt väntar jag på remisser för att ta blodprover för att sen få komma till min reumatolog för att få ev ny medicin och annat skoj......Frändringarna var inte så illa som jag trott men de skulle inte ha ökat alls kan man ju tycka..

Nä får skriva mer ikväll om jag orkar.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0