Besviken

Måste bara säga att rekryteringsmässan var en stor besvikelse! Bara bemanningsföretag som bara ville att man skulle registrera sig på deras hemsida. Ingen hade knappt tid att prata med dig.
Men jag pratade med många och delade ut nästan 10 ex av mina PB och CV. Hittade ett jobb på Malta som receptionist. Man fick gratis boende och fast lön - jag drar! Med familjen förstås..

Men det är ju på tok förtidigt att avgöra om mitt slit gett resultat eller ej.

Måste sova, ska åka till sthlm och jobba i morgon tyvärr då uppkopplingen fortfarande inte funkar.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad trist att du känner så! Men man vet som sagt aldrig vad som händer och sker. Du har ju definitivt en större chans att hitta ett jobb nu än om du inte gått dit! Lycka till! Kram, Jennie

2008-10-27 @ 22:17:04
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0