Ännu en objuden gäst

Nu har vi totalt fångat 3 fula äckliga möss under diskbänken, undra var de tar sig in?? Får undersökas i helgen. Barnen tycker i och för sig att det är kul att titta på "råttan" men jag är inte lika förtjust.

I dag var H bara lite ledsen när vi gick till dagis och väl där log han och gav nappen till en i personalen men sen när jag skulle klä på honom började han skrima mamma och hem igen.
Men igår hade det gått rätt bra och när jag hämtade dem så spelade de apa så jag tror H tycker det är roligt på dagis innerst inne. L gillar att vara där det vet jag. Men nu kommer de att vara hemma ända tills tisdag igen och då får vi börja om igen...
Då går det säkert bättre!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det kanske borde ha varit ni som var kattvakt åt Stina istället?

2008-10-16 @ 18:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0