Utmanad

Jag har blivit utmanad av Melkers Mamma och jag ska berätta 7 mer eller mindre kända saker om mig själv.
Hmm svårt men kul. Jag ska också utmana några och jag väljer I huvudet på Loppan och Mittlivpalandet och Nea´sMax.
Hoppas ni antar utmaningen och berättar 7 saker om er själva i era bloggar.

Och håll i er, här kommer mina svar....

1. Börjar med en enkel, jag är född och uppvuxen utanför ett samhälle som heter Hällberga på en stoor bondgård. Har på senare år återvänt till Hällberga och cirkeln är sluten.

2. Har spelat blockflöjt men min lärare tyckte jag var usel så hon skyllde alltid på mig om nån spelade fel. Behöver jag skriva att jag slutade ganska fort??

3. När jag fyllde 20 år var jag med i Aftonbladet med en hälsning till Victoria: - Vi ses på systemet!
Väldigt moget eller hur?? Vi fyller på samma dag och födda samma år, därav artikeln.

4. Var Vretaskolans Lucia  1994, en bakis sådan men det gick bra ändå.

5. Har arbetat som djurskötare, personlig assistent och läkarsekreterare. Har haft praktik i en djuraffär och hos en travtränare.

6. Äter alldeles för mkt godis! Kan gå och småäta hela dagarna. Tur att man har barnen så man inte kan gå o äta hela tiden.

7. Slutligen så har jag varit på Island, Gran Canaria, Teneriffa, Fuertuventura, Dominikanska Rebubliken, Brasilen, Sri Lanka, Martinique, Thailand, Cypern, Wien, Kos, Loussane (?), Amsterdam, London, seglat i grekland och kroatien och varit i Danmark!! Det ni! Har säkert glömt nåt land.....

Det var kul det här!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj, vad beresta ni är! Skoj att ha sett så mycket! Iofs har jag nog varit lite här och där jag också om jag börjar räkna efter... Sydamerika har dock gått mig förbi.



Själv var jag en hejare på blockflöjt och fick spela på avslutningar ihop med mina kompisar. Mindre kul med framträdanden, men blir man övertalad så ;)



Kram

2008-11-11 @ 21:56:07
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0