UnderBARA barn

mässan har jag varit på i dag. Första gånger jag besökte den och tyvärr blir det nog inget mer besök.
Känner mig urtråkig som är så neggo hela tiden eller så har jag för höga förväntningar på allt nu för tiden.
Mässan bestod mest av homeparty kläder och anra kläder. En och anna leksak fanns också.

Men en sak var bra, äntligen beställde jag mitt fina namnsmycke som jag suktat efter sen i juni och som jag ska få av mina päron + syskon i present. Har liksom inte kommit mig för att beställa det än...

Detta fina halsband + många fler kan du köpa kommer från namnsmycken amanda egilson by hand and heart.


Mitt ska vara en grön och vit pärla, sen L & H med en kungakrona emellan. Superfint.

På tal om barn så är alla barn underbara särskilt mina egna...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är halsbanden fina! Jag och Erik beställde något liknande (fast enklare) i doppresent till Melker. Det finns på bild i min blogg om du vill se!



Ang. höga förväntningar så är jag likadan! Jag var på barnmässan i Karlstad i våras, men var inte ett dugg imponerad. Har man dessutom varit på Älvsjömässor så står sig Karlstadmässor ganska slätt ;) Litet, liksom.



Hoppas du mår bra!

Kram, Jennie

2008-11-03 @ 09:59:24
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0