Tripp till Västerås

Måndag = trist och grå dag. Barnen snoriga och inte på humör. Vad gör man en sån dag?

Jo, man åker o kollar på hästbuss i västeråstrakten så klart!
Mamsen o papsen "behövde" en bil till och lite sällskap så jag o barnen samt mina syskon och N och lilla M  satte oss i två bilar ch åkte iväg alla 9 och kikade.
Hittade en fin som vi tog en provtur i.
Efter det åkte vi till Mc donalds och åt men barnen var inte så hungriga utan H sprang mest omkring och busade. Sen var det dags att besöka Nisses för lite shopping ( eller mer sprinag efter barnen)
Köpte varsin kudde med Cars, de älskar ju Cras mina barn. Sen tittade jag på det fina kist soffbordet där och ett annat soffbord. Tål att fundera på.

Hem kom vi vid  17.30 och då var det dags att laga mat och strax efter oss komma J hem och fick busa med barnen. Tyvärr smnade båda barnen hem i bilen så det blev en låång kväll, H somnade vid 22.30. och L strax efter.

Tyvärr så har jag jätteont i halsen och näsna börjar rinna, inte kul alls..

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på er!

Kramar från oss

2008-11-11 @ 21:56:56
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0