Stallet är urmysigt

Det är så himla skoj att vara i stallet och varje gång jag vart där (inte så ofta) får man lite extra energi.
Roligast är att både L & H gillar att vara där och att rida. Så i dag fick mormor hjälpa mig när de skulle rida. L rider själv när jag håller i hästen och han vill t o m trava lite ibalnd med H sitter också bra men vågar inte släppa honom då han glider om han får syn på nåt annat kul. Särskilt nu när de har galonisar på sig.
Tyvärr är ju L lite allergisk men det går bra så här års när det inte är så mkt annat som stör i luften så som pollen etc.

Så nu har jag satt på en tvättmaskin för de var ordentligt leriga från topp till tå, det är ju så roligt att klampa omkring i leran.  Vi har även ätit lite lunch och H har somnat i vagnen. Han får sova en timme så jag måste passa på att sortera lite tvätt, skriva inköpslista och viktigast av allt: surfa lite!

Har typ ingen mat hemma så jag ska försöka ge mig i väg med barnen o handla, får dock hjälp av min mamma o pappa, annars skulle jag inte klara handlingen med två barn, tyvärr sån är jag. Ett barn går galant med storhandla med bägge, nej tack!

I morgon ska L till doktorn och jag hoppas de kan komma på nåt bättre mot hans hårda mage och tyvärr har han fått tillbaks lite eksem, men eksemen beror på den torra luften och kylan.

Hej hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0