Snö & jobb

Ville bara skriva att vi har massor av snö som barnen tycker är jättekul. Jag med faktiskt, så längde det inte är svinkallt.

Sen har jag en massa massa jobb som väntar på mig, så igår kväll jobbade jag till 22.15 och ikväll ska jag jobba igen och i morgon ska barnen till dagis och då blir det jobb 9-16 och på torsdag blir det jobb 9-14 + kvällarna förstås. Ligger flera veckor efter men nu verkar uppkopplingen funka efter att vi skickat en ny router till jobbet.
Får jobba igen i helgen oxå, fast vi ska ju på fest med, på J´s nya jobb, ska bli spännande!

Nu ropar barnen igen, de vill ha piggelin!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad roligt med snö! Ni har nog mer än oss, men jag är nöjd ändå hihi Vad jobbar du med? Kram

2008-11-25 @ 21:13:19
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0