Lördag..

I dag efter frukost och lite tv tittande åkt vi till stallet och barnen fick rida på Visse förstås. De älskar Visse, det gör alla barn. Vet inte varför när det finns ett 20-tal andra hästar att välja på...

Sen efter det körde Leo Sweetie, en stor travare med morfar och jag och Hugo åkte med moster o jimmy för at hämta hem en ny häst som moster ska köra och tävla.
Efter det åt vi pizza hos min farmor och farfar och sen gjorde vi nåt kul som jag inte tänker berätta nu. det var både kul och inte kul och ska bli både roligt och inte roligt....

Efter det fika hos farmor o farfar och sen vid halv 7 kom vi hem och åt. Sen har Hugo badat när jag duschade och nu kollar de på Cars och jag ska strax lägga Hugo , ska köra samma taktik som i går.
Och i natt kommer båda att sova hela natten, det känner jag på mig!!!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu blir jag nyfiken!!!

Hoppas du får en lugn natt.

2008-11-15 @ 22:47:10
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Sonia

Tror jag med att det gick bra! Later som ni har haft en mysig lordag! Kram fran mig och boysen

2008-11-16 @ 09:19:33
Postat av: Jennie

Hej och tack för "krya på er"-hälsningen! Nu känner vi oss hyfsat friska igen och jag hoppas det håller sig så!



Jag känner igen mig lite i din beskrivning av läggningen av barnen. Melker är inne i en period då han inte vill sova på kvällen. Våra rutiner fungerade så bra, ju... Men, så är det väl!



Nu somnar han i bästa fall vid 21 istället för 19.30-20 och det innebär en viss skillnad för ens egen kväll - om det blir någon eller inte! Vi får se hur det fortsätter...



Du verkar dock ha det lite mer tröttsamt med två som kräver din uppmärksamhet ;)



Ha det bra! KRAM, Jennie

2008-11-16 @ 21:21:52
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej och tack för "krya på er"-hälsningen! Nu känner vi oss hyfsat friska igen och jag hoppas det håller sig så!



Jag känner igen mig lite i din beskrivning av läggningen av barnen. Melker är inne i en period då han inte vill sova på kvällen. Våra rutiner fungerade så bra, ju... Men, så är det väl!



Nu somnar han i bästa fall vid 21 istället för 19.30-20 och det innebär en viss skillnad för ens egen kväll - om det blir någon eller inte! Vi får se hur det fortsätter...



Du verkar dock ha det lite mer tröttsamt med två som kräver din uppmärksamhet ;)



Ha det bra! KRAM, Jennie

2008-11-16 @ 21:23:17
Postat av: Sandra Nordin

Vill du ha gratis presentkort på H&M, Vero Moda, Åhlens, IKEA eller andra bra butiker? Bli medlem genom min länk (http://www.gratismode.se/?c=1746) och få 50 poäng direkt. Det funkar!

2008-11-16 @ 21:28:09
URL: http://sandranordin.com
Postat av: Jennie

Får be om ursäkt för mina två identiska inlägg. Det hängde sig, så jag trodde inte inlägget blev ivägskickat... Sorry.

2008-11-17 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0