Längtar till julpyntandet

Åhh vad jag längtar tills man får börja julpynta! Särskilt när man ser alla reklamblad och läser alla julspäckade tidningar! Har köpt en del nya stjärnor, dels att hänga i fönstren + en på fot. Kommer att bli jättebra!

Sen vill jag även ha en kökssoffa, kan se framför mig hur fin den kommer att vara med kuddar med hjärtan på. På julgardinerna har jag nämligen guldhjärtan och de får hänga med ett år till. Kanske köper nya när de rear ut julsakerna..

När vi ändå är i gång med nya möbler vill ja ha ett nytt soffbord, antingen i kistform eller ett med lådor etc. Och tills sist vill jag ha nya hallmöbler och krokar i barnens höjd, sen kanske äntligen övervåningen kan kännas klar.
Fast en ny soffa skulle inte heller sitta fel förstås...

Nu ska jag sova, J åker nämligen bort i morgon bitti och kommer inte hem förrens söndag e.m. så jag kommer att ha låånga, tuffa, roliga och mysiga dagar (OCH nätter...) tillsammans med mina små buskillar.  Och de som känner mig vet hur kul det är att lägga våra barn så någon tid för bloggande finns nog knappast.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0