Jippi..

Nu har sambon kommit hem och vi har haft trevligt besök här i dag i form av Alice, Axel och deras mamma. Barnen lekte och vi fikade och Hugo sov, som det ska vara med andra ord...

I går "tvingade" jag barnen att sova i min säng och Leo var med på noterna bara han fick ha med sig sina bockar i sängen, självklart! Hugo däremot var inte alls pigg på att sova i vår sång utan sprang upp och tände lampan hela tiden cirka 10 gånger.
När kl var 22.15 kände jag att nej nu får det vara nog, jag gick upp och släkte i hela huset och gjorde mig själv klar och sen la jag mig med barnen och sen efter eh halvtimme somnade Leo medans Hugo fortfarande sprang upp och tände och sen in en repa till hans rum och lekte lite och sen kom han tillbaks och äntligen kom han till ro och somnade. Vågar inte chansa på vad klockan var men säkert närmare 23.30 eller nåt.

Men då båda sov i min säng fick jag en rätt lugn natt, de vaknade varsin gång men då behövde jag bara ge nappen och stoppa om dem.

Och kan ni tänka er, vi sov ända tills kl 9.30 och vid 10 ringde Camilla och då låg vi kavr i sängen och inte förrens 10.30 hade vi ätit frukost. Ibland har man tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0