Förkyld mamma + förkylda barn = ingen bra kombination

Jaha, trist dag igen. I dag vaknade jag med öronvärk och huvudvärk och en rinnande näsa. Tyvärr har jag hört barnen hosta hela natten så de får vara hemma hos mig i dag. Tänkte skicka H till dagis men han sov så dåligt så det var ingen idé tänke jag.
Men jag börjar ångra mig då de bara slåss och bråkar och gnäller och gråter för ingenting. Antar att ingen av dem är särskilt pigga och allra minst jag.

Har satt på tv och nyss tagit Alvedon så jag ska orka ett tag till. Sen efter lunch kan vi ju sova hela familjen eller hur? Skulle inte tro att jag får H att sova inne precis. Typiskt när man kan få sova själv lite.
L somnar nog men H vill bara sova i vagnen och då kan ju inte jag sova oxå.

Nu slåss de igen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0