Firande av sötaste 2 åringen

Nu har mormor, morfar, moster, Jimmy, morbror, Nea, Max gammelfarmor och gammelfarfar varit här och ätit paj och tårta!
Här kommer lite bilder från dagen!

Leo i full färd med att ge lillebror ett paket som han valde ut själv igår.



Hugo öppnar paket från mamma & pappa



Sötnosarna kramas



pappa fick vara med på ett hörn.



Leo hjälper till med pajdegen.



Hugo fixar pajinnehåll.



Hjälps åt med paketet fr kusin Max.



Cool storebror!



carspåslakarn fr mormor & morfar



Även Leo fick paket förstås.



Mack med bilar fr moster & "Immy"



Pippi peruker av min farmor o farfar


Dagens tårta (jag vet att det är 3 ljus men jag räknar inte med hunden..)



Så här fint var det utanför.



och på trappen.



Tack min älskling för att du gett mig två underbara söner, älskar er alla tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0