Dagen i dag

Har varit och storhandlat när barnen var på dagis. Va inne en sväng på Rusta oxå o kika lite. Sen köpte jag saker till fiskdammen vi ska ha på Hugo´s 2-års kalas på söndag.
När barnen kom hem åt vi mellis, lekte med lego och pusslade innan vi kollade på Winx och sen började jag med maten.
I morgon blir det en tur till stan då jag ska köpa present åt Hugo, fixa det sista inför hans firande, till banken, hämta ut byxor åt J och sen till AF på obligatoriskt träff, undra om vi får lära oss receptionisternas jobb denna gång...???

Ska också äta lunch med söta gulliga Lotta, ska bli skoj att snacka lite skit.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser att Hugo ska ha kalas på samma dag som mig ;) Gratta honom så mycket från oss och hälsa resten av familjen! Kram, Jennie

2008-11-18 @ 22:52:25
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0