Utvecklingssamtal

I dag har jag haft uppföljningssamtal med Hugo och utvecklingssamtal med Leo.
Båda killarna var duktiga på dagis, de gör vad de ska och ställer inte till med några större bekymmer.
Det går jättebra att lämna Hugo nu till vem som helst och det är skönt. Leo kommer mer och mer in i gruppen och leker inte bara med Saga utan även med killarna på hans avd. Hugo lullar mest omkring och ibland kan jag höra honom domdera ända hit.
Leo gillar att pussla, läsa böcker, rita, bygga med lego och han kan faktiskt skriva sitt namn! Duktiga kille!
Hugo däremot är väldigt envis men även han börjar få lite tålamod.
Fröken sa att Leo ofta säger till personalen att de inte får skälla på Hugo, Hugo vill inte det och inte det. Han tror sig veta bäst vad gäller Hugo och det är lite gulligt tycker jag, fast det får såklart inte gå överstyr.
Leo däremot gillar inte när han får tillsägelse utan då gör han poser med armarna och säger att "du bestämmer inte", dumma dig etc.

Ja du, bra att de har en egen vilja!
Kul att höra hur de beter sig på dagis. Och bra att de kan visa känslor, då tror jag de känner sig trygga!

Nu väntar sängen och sen när vi vaknar är det fredag och helg!!

Kram

Kommentarer
Postat av: nikita

hej, kika gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort värt 200:- hos Klkids

dem har kläder från bla, idat,molo,katvig,diesel mf

=)

2008-12-06 @ 17:25:20
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0