Tåg till Västerås

I dag har hela familjen åkt tåg till Västerås med grann familjen. Vi hann lagom dit, äta lunch, J köpte vinterskor och Pernilla gummistövlar innan det var dax att ta tåget hem igen. En lagom tripp för både Hugo och Saga var trötta på vägen hem.
Vi åt Thai buffe som var rätt god, fast dyrt för barnen 50:- med dricka, som om våra barn skulle äta för 50:-, knapt jag gör det ju...

Nåja, det var en mysig dag med hela familjen.

När vi kom hem satte vi äntligen ljus i granen innan vi åt fläskfilé. Gott! Sen gick J med barnen till grannen och jag fick en stund för mig själv, jag surfade runt efter julklapp åt syrran + sambo. Och jag tror jag hittat nåt bra...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0