Shopping

I dag smet jag och Camilla i väg till Karlssons i S-näs och julshoppade lite. Köpte varsin morgonrock med Cars på ( förstås) och Benny åt Hugo samt varsin tröska fr mamma & pappa. Sen räknade jag klapparna jag köpt och jag har kommit upp i 6 st var så vi är nästan klara. Ska inte köpa så många i år, de får ju av sina mor och farföräldrar och kusiner. Det räcker och blir över...

Fyndade julgardiner åt mig själv för 49 kr samt en fin adventsstake och en annan ljusstake. Fattas bara lite pynt så är köket klart. Dock behver jag en enfärgad kappa oxå, för de nya gardinerna jag köpte räcker bara till ett fönster och det fanns inte fler utan jag fick ta visningsex. Men det blir nog bra med en erfärgad kappa vid det andra fönstret över bänken.
Ska fota allt när jag strukit och hängt upp gardinerna, dock efter att jag hämtat killarna på dagis nu vid 14.

Hade inte tänkt köpa nya gardiner utan köra på de jag har och sen vara snål och köpa när de rear ut, men vem kan motstå 49 spänn?? Inte jag iaf...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad mysigt det är att fixa inför julen! Kul att se bilderna... Du är förresten utmanad i 8-Ball! Se min blogg för mer info. KRAM

2008-12-02 @ 18:24:28
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0