Luciafirande på dagis

I dag var det luciafirande på dagis, i sista sekunden bestämde sig Leo för att vara pepparkaksgubbe. Han provade linnet men ville inte ha det på sig så båda våra söta pojkar var bedårande pepparkaksgubbar.
Leo sjöng med medans Hugo bara satt och stirrade på mig. Men de var superduktiga!


Hugo ser inte så road ut här.


Inte Leo heller precis..

Man fick inte fota när de sjöng utan bara efteråt, och då hade de ju ingen vidare lust att sitta still längre.


Annars har jag inte skrivit här på nån dag, har mått illa varje dag, det går i vågor men i morse nådde det kulmen och jag fick ringa in assistans, min söta syster kom o passade barnen medans jag slumrade till och vips så var allt borta. Hoppas det håller i sig för i morgon vankas det ju party party!

Ska gå och mysa lite med J, bara Hugo behagar somna nångång, han har knölat hela veckan och det tar typ 2 tim att lägga honom, ändå vaknade han 7 i morse och sov knappt en timme på dagen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0