Husvagnsnördar?????

Vi har ju en fin husvagn som vi köpte i våras. Den står på tomten och vi har många helger i våras, somras och på hösten sovit i den här på tomten. (Vi har så klart campat på riktigt oxå..)
 Vi brukar skylla på att barnen vill sova där, i och för sig älskar de att campa och sova i husvagnen men den som verkligen älskar sin husvagn är J.
Så i dag har han bestämt att vi ska prova värmen i den genom att sova där i natt, så jag sitter och skriver detta här i husvagnen medans han försöker lägga en envis Hugo. Barnen är alltid så uppspelta när vi ska sova här att de aldrig kommer till ro, men Leo somnade vid 21.20 och nu är det tyst så jag tror Hugo somnat och kanske även J. Vi ska egentigen titta på film men det verkar som vanligt inte bli av för jag hinner nog oxå somna innan han kommer ut ur "sovrummet"
Vi var faktiskt ute 3,5 vecka i sträck i somras och hade riktigt mysigt.  Vi firade även valborg, midsommar och hade kräftskiva med husvagen. J hade t o m sin 30-års fest med campingtema och vi satt 22 pers i förtältet och åt! Det ni..
Om ni kollar på vår hemsida  (som såklart inte funkade för att jag skulle testa), hittar ni många bilder från i somras. Är tyvärr inte så bra på att uppdatera denna.
Här kommer iaf en bild på underverket!



J har (med hjälp av grannen) gjort en fin parkering till den oxå.

Nä Hugo sover inte än så jag kryper ner där oxå nu.

Kram & godnatt


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad mysigt! Själv är jag ingen campingfantast, men man kanske ska ge det en chans när Melker är lite större... Kram, Jennie

2008-12-07 @ 23:22:42
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0