Helgen och lite till

I lördags var vi en sväng till malmköpings camping och hälsade på Fam Gunnarsson som var där med sin husvagn. Det var en jättefin camping som vi lär besöka snart nog.
Efter det var jag på galej medans J hade fullt upp här hemma, Jögga med barn var här och lekte och sov kvar här så när jag och Lotta tog oss hit vid lunch i söndags möttes vi av något gnälliga och trötta barn, för ingen hade sovit särskilt bra eller länge..
Senare på söndagen åkt jag och pernilla till Living by Milla och kikade i hennes affär. Lite mysiga saker men lite dyrt ch inte så mstort utbud. Därefter köpte vi med oss pizza hem.

I går var barnen hemma fr dagis och vi tvättade och bäddade rent i alla sängar, åt lunch och åkte sen pulka en stund. Tittade på film och lagade mat. Sen badade de och Leo somnade ok tid medans Hugo var sitt vanliga envisa jag och somnade närmare 22.

Just nu har jag jobbat och ska strax hämta barnen, måste äta lite först bara. Sen ikväll bär det av till Sundbyhoms travbana och barnen ska vara med i deras Luciatåg (jag oxå).

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0