God Jul

Smyger in här nu innan läggdags. barnen feberfria men jag hade 38.7 förut och har tagit alvedon för att orka slå in de sista klapparna och fixa lite.
Tyvärr ser det inte bättre ut än att vi kommer att avstå den mysiga ulfrukosten hos min farmor och farfar och middagen hos mina föräldrar. Vi vill ju inte smitta ner nån. Istället kommer mina föräldrar + syster hit (hon är oxå sjuk) en sväng så vi får lite julmys med dem.
Annars blir det en rikgt slappar jul, mest synd om J som får fixa det mesta och trist för honom med mat eftersom varken jag eller barnen äter nåt.
Men men vi får nog en fin jul ändå bara vi 4.

Tänkte visa er vårt julkort här men det ville sig inte och J är i husvagnen så en annan gång kanske.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

GOD JUL TILL ER ALLA

Mys tillsammans med din familj det blir säkert jättebra.

2008-12-24 @ 12:04:05
URL: http://mittlivpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0