Ikea

I går var vi först och badade med örebrofolket i arboga på ekbacksbadet, jättemysigt!
Sen åkte vi till ikea och storshoppade, vi handlade nya vita överdrag till soffan och fotöljen samt klädsel till en fotpall som dock inte fanns.
Sen köpte vi en fotölj med fårskinn (fusk) att ha framför brasan nere, blev jättebra så vi får spara till ytterligare en. Köpte även tyg så jag ska klä om sänggaveln oxå.
Därefter bytte jag en pläd på hemtex mot en stickad filt och två ulliga kuddar. Sist åkte vi till J& C för en snabbfika innan vi åter anlände J´s föräldrar för mat och upphämtning av två barn.
Så nu har vi fint hemma men är mer fattiga...

I dag har J åkt till örebro för sin årliga lekträff med sina örebrokompisar och jag o barnen har passat Max och sen haft sällskap av moster en stund. Hon hjälpte mig att lägga barnen. Tack!
Fast Leo har redan vaknat så han ligger och värmer upp min säng.

Ska leta efter en fin sängkappa o sen sova för vem vet om det blir en lååång natt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0