40,4

Var den högsta uppmätta tempen på Hugo igår. I natt började de sjunka och i morse var han feberfri för att sen få tillbaka febern vid 15. 38,8 hade han vid läggdax men jag tror den försvinner i morgon under dagen. Han hostar o snorar en massa oxå.
Sen har vi Leo som kom hem fr dagis eller skolan som han nu säger och klagade över att han var varm i pannan, allt för att få stanna hemma i morgon. Dock kändes han lite varm men ingen feber.

Själv har jag varit på promenad i det sköna vädret, helt underbart skönt var det ute. Sen skulle jag skriva ut en MASSA papper åt revisorn, då pajjade skrivaren, jippie!

Därefter har jag fixat lite med travskolan o strax ska jag duscha.
Kul uppdatering va?





Så här glada var killarna när jag var själv med dem i helgen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackars grabbar... Det verkar vara något som går i höst/vinter - feber, alltså. Melker är hemma med snuva och feber nu och har varit det flera gånger sedan han började på dagis. Hoppas alla kryar på sig! Kram

2010-01-20 @ 10:47:27
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok

Oj, det var det värsta vilken hög temp. Ofta får ju barn höga tempraturer.

Krya på dem.



Mvh Camilla

2010-01-21 @ 09:53:28
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0