Ensam i kylan

Här sitter jag ensam i vår soffa och ute är det verkligen svinkallt. -32 grader visade mamma och pappas temp i morse. Burr.
Undrar hur mina killar har det i husvagnen som fn befinner sig i Ånnaboda. Jag hoppas värmen funkar bra för dem.
Själv har jag i tag hunnit ta blodprov, arbetat, tvättat 3 maskiner, plockat undan alla leksaker och till sist tagit en svängom med damsugaren och just nu sitter jag i soffan med en gosig filt, surfar runt lite och har OS på i bakgrunden.
MEN självklart saknar jag buskillarna och att sova ensam i huset är inte min favorithobby men det går bra.
Och nu när huset är nystädat kan de gärna komma hem och stöka till. Tur att de är hemma i morgon när jag kommer hem fr jobbet.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad mysigt det låter med lite egentid, men visst är det lika mysigt när de kommer hem :) Hoppas allt är bra med er! Kram

2010-02-23 @ 10:57:06
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Syster

Du har hunnit med att köra häst med din favo syster oxå. :) Livrädd som du va :)

2010-02-23 @ 13:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0