Vilken härlig semester !

Vilken härlig vecka vi haft!
Eller nja kanske inte.... I lördags spydde Hugo ner skiduthyrningen, natten till söndag hade Leo feber. Jag var svullen fr knä till foten så jag gick till sjukstugan i lördags. Natten till måndag spydde båda killarna i sina sängar (endast slem) samt att Leo hae feber.
På måndagen hade han feber hela dagen. På tisdagen vaknae jag med feber och utslag över hela kroppen som blev värre framåt dagen så det blev en tur till sjukstugan där den manliga ambulanssköterskan trodde jag hade bältros så han skicka mig vidare till vårdcentralen i Sunnansjö 4 mil bort. Där fick jag veta att det var nässelutslag och jag fick en tablett som skulle värka ett dygn.
Jo tjena på natten till i dag blev det värre så jag ringde VC igen för ett nytt besök. Vi beslutade då att åka hem så vi tog sjukbesöket på vägen hem. Fick Betapre och samma tabl som igår.
Efter 3 tim får jag fler utslag och ännu mera klåda så jag kontaktar reumatologen samt VC här i stan.
Får komma till VC och får ännu mer Betapred som jag ska ta i 5 dagar, samt tavegyl och samma tabl som förut.
Ska till reumatologen i morgon, ev kan det hela har startat då jag hae början till en förkylning när jag fick mitt dropp sist.
På detta är jag och barnen förkylda och har hosta samt båda mina ögon är kladdiga + att jag fortfarane är svullrn i benet.


Detta är insidan av mitt knä, så ser jag ut över i stort sett hela kroppen, värst på rumpan!


Men trots detta har Johan och Hugo åkt lite skidor, vi har träffat trevligt folk, haft besök och njutit av solen då en ville titta fram.


Hugo åker lift och skior för första gången.


Duktig kille!


Leo i mina solbrillor


Hoppande i full munering


Mera hoppande



Personligen tror jag det är husvagnen som jävlas med oss, Adrian är sur för att den ska bytas ut...

Nä skämt å sido, det blir en resa att minnas och vi har jag varit lediga och alla 4 på samma ställe!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej fy fasen vilken grym otur ni har!!! Hoppas att ni hittar rätt behandling! Stor kram

2010-04-08 @ 22:41:51
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0