En bra avslutning på dagen

Min man kom hem vid 16 och då satte vi oss alla i bilen och åkte till Caravan för att lämna in vår dvd som är trasig i husvagnen. Och där på caravan fanns den nya adrian Alpina, jättefin! Barnen somnade i bilen så jag och J kunde kika lite i fred. Sen åkte vi till Ica Maxi och köpte mat och presenter åt Melle och Ebba som fyller år i dag!
Därefter åt vi på Mc Donalds innan vi kom hem strax före 20.
Då var barnen jättepigga eftersom de sovit så vi kastade boll och lekte med bilar innan jag o Leo la oss vid 22.
Hugo och Johan var fortfarande uppe då och jag somnade som en stock så jag har ingen aning om när de la sig.

Så det blev en bra avslutning på en jobbig dag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan



Ja ibland kan den allra värsta dan vända till något bra. Vi ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0