Västkusten

I dag bär det av med huset på hjul till västkusten. Vi ska hälsa på barnens farmor och farfar men framförallt är anledningen att det vankas bröllop för Johans kompisar. Deras bröllop ska hållas på bryggan i resö så jag håller mina tummar för fint väder.
Under denna resa fyller Leo hela 4 år och vi kommer såklart att fira honom där i husvagnen men när vi är hemkomna igen firas han av övriga släkten.
Tyvärr ska jag o J åka rill resö redan på fredagen som är Leo´s födelsedag och det känns inte alls bra i mammahjärtat att behöva åka ifrån sin stora kille på självaste födelsedagen. Vi åker dock framåt kvällen men ändå...
Men det går nog ingen nöd på Leo som får ha farmor och farfar för sig själv..(ja nästan då) i någon dag. Detta blir dessutom första gången både jag och J är borta från killarna i 2 nätter i rad, spännande.

Men eftersom J ska fota brudparet och det tar 1,5 tim från Lysekil till strömstad så gar vi beslutat att det får bli så här. Fast jag kommer nog att fälla någon tår.
larvig man är va?...

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0