Öppet hus

Jag håller på för fullt inför öppet hus, fixar, fika, tipsfrågor, priser till tipspromenaden, muggar och papptallrikar och snart ska jag ge mig in på skyltar, P-skylt + några med pil på, det ska synas vart man ska.

Men mitt i allt är Hugo lite snorig så han har varit hemma mån och tisdag, i dag fick han följa med till banan och jag kollade statusen där. Måste städa inför helgen och sen köra dit en massa hästar.
På torsdag ska jag gå ponnyridning på ett barnkalas och sen är det hårtkörning som gäller på fredag, då ska allt handlas , vi ska fixa en sandlåda oxå till de mindre barnen och jag ska städa där nere.

Ska bli jättekul och jag hoppas det kommer många och jag får be till vädergudarna om åtminstonde uppehållsväder.

Nu ropar Hugo igen, ha det bra.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0