En efterlängtad ridtur

I tisdags tog jag och min vännina Lotta (så fint det lät), en ridtur på Oddur & Gustur. Det var mysigt med lite tjejsnack och egentid medans barnen sov trygga hemma hos sina pappor. (Nu lät det som om vi hade många barn med olika pappor..)
Jag hoppas detta var ett återkommande inslag i vår vardag, då dels det vore kul att börja rida lite igen, dels kul att träffa Lotta samt får hästarna och vi lite bättre kondis på köpet. perfekt!!


Oddur & Gustur är bra kompisar och pussas lite.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det hoppas jag med. Vi kan väl satsa på en gång i veckan i alla fall. Jag tyckte det var jättemysigt och jag fick faktiskt inte så ont i rumpan efteråt :-)

2009-05-28 @ 19:15:22
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Hejsan Ja det är ju inte helt fel.Ridning är ju bra motion även om många inte tror det.Längtar till jag får komma i gång igen md Noelle efter alla sjukdomar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0