Allt åter till det normala

Nja iallafall att barnen är tillbaks på dagis och jag har suttit framför datorn hela dagen och gjort en massa olika formulär och lappar tills på lördag så nu är pappers biten avklarad.
I morgon ska jag gå ponnyridning på ett barnkalas (eller jag , har två praktikanter som ska få motionera..)
Efter det ska jag fixa skyltar med P och pilar och börja städa lokalen.
Har även kontaktat tidningarna i dag och bett dem komma på lördag och fota alla glada barn som kör häst...
Sen har jag kontaktat tre första hjälpen företag för vi funderar på att ha en utbildning för ledarna innan lägren börjar nu i sommar. Har även ordnat med uppvisningsloppet på lördag och skickat iväg info till en tjej som anmält sig till läger i sommar.
Sen låg jag vaken till över 02 i natt och funderade på om man ska ha skåp eller plastbackar med deltagarnas kläder samt att man ska be föräldrarna fylla i en lapp med kontakt + allergi uppgifter som man sen har en pärm där ledaren snabbt kan läsa .
Ja ni, ni ser att jag tar min praktik på allvar.

Snart dags att hämta busungarna, den ena lekte med sitt bajs i morse (han tar själv av blöjan och kladdar), ja vad ska man göra om inte skratta ( och bli lite arg förstås..)

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0