Äntligen!!

Äntligen har Leo lättat på sin börda. Efter 2,5 tim på barn avd på sjukhuset kom de och sa att tyvärr hinner vi inte ta hand om er i dag. Gå till akuten istället!
Nähe, varför kunde ni inte sagt det några timmar tidigare??
Som tur var träffade jag en kompis mamma som är sjuksköterska som sa" Gå och köp Microlax".
Sagt och gjort och det hela försvann på mindre än 5 min! Här har stackars Leo gått i 1,5 vecka utan att få ut det och så fanns det nåt så enkelt som Microlax. Aldrig har någon sagt till mig att prova det och framförallt varför berättade de inte det när jag pratade med dem i telefon vid lunch?? Nä de sa kom hit så fixar vi det.
Köpte på mig en ny flaska Lactolose (?) så nu sjutton ska det bli ordning på magen, han kan ju inte gå och hålla sig i över en vecka.
Varför varför kan de inte bara berätta nåt så enkelt? Förstår att man inte ska använda det titt som tätt men denna gång var det verkligen problematiskt så de borde ha förelsagit det inna jag skulle åka dit på deras jourtid.

Jaja, du är det iaf bra för denna gång.

kramis


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men lilla gubben! Skönt att han fick ut allt men jag håller med - varför i hela fridens namn kunde du inte ha fått den upplysningen tidigare? Åh, man blir ju så förb...

Krama honom från oss

2009-03-18 @ 21:46:34
Postat av: Jennie

Håller med - värdelös sjukvårdsupplysning! Vad skönt för honom att få ur sig allt. Kram

2009-03-19 @ 08:34:17
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0