Nybörjare....

Jaha så var även jag igång med detta bloggande, är ju så kul att läsa andras och man blir sugen på att skriva några rader själv.

Sitter här i min ensamhet och har ont i halsen, småkillarna har jag lämnat på dagis, H´s 3:e dag när han blev lämnad och ska äta men det har gått superbra eftersom storebror är med och talar om för personalen vad lillebror vill och inte vill, H vill inte byta blöja och H vill inte ha haklapp, H vill inte leka med S...  Barn är allt bra roliga!

Håller på att tvättar och funderar på vad jag ska fylla mina dagar med innan jag hittar ett jobb som jag vill ha och där de även vill ha mig. Tur i oturen så har pappa blivit opererad så de behöver lite hjälp i stallet dessa dagar.

Jag ska ju även på intervju för ett kortare uppdrag i morgon, håller tummarna för att det går vägen!

Nä nu är det dax att göra lite nytta!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt att du oxå börjat blogga =)

2008-09-18 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0