Hostar & kraxar

Jaha, då sitter man här igen en stund. H sover och L kollar på cars, ska göra honom sällskap i soffan och vila lite så kanske hostan blir bättre och jag inte har ont i bröstet mer.

Tyvärr blev det inget läkar.sek. vik för min del, de tyckte inte jag hade tillräcklig kunskap i medicinsk terminologi, och det har jag ju inte heller men det var ett stort steg att få komma på intervju och få provjobba iaf.

Annars har jag jobbat och tvättat och pratat med a-kassan, pratat med C och pratat med reumatologen, tänk vad mkt man hinner på ynka 3,5 tim när barnen är på dagis.

C & jag ska åka till Ullared och shoppa julklappar och födelsedagspresener åt H snart någon gång, ska kolla när det går bussresor. 300:- kostar det, billigt med tanke på vad bensinen kostar i dag.

När

Kommentarer
Postat av: Loppan

2008-09-16 @ 21:33:56
URL: http://lopp
Postat av: Loppan

Blev nåt knas i första kommentaren.

Ville bara säga att jag kanske hakar på när ni far till Ullared. Få se bara om vi får några pengar kvar efter Greklandsresan...

2008-09-16 @ 21:35:33
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0