fredagskvällen

var mysig med mat hos min bror och hans söta familj. Vi kom hem vid 21 och då gav jag barnen Tavegyl inhalerade dem 2 ggr med en kvarst mellanrum, smörjde dem och borstade tänderna.
Sen var jag snäll och satte på tv så de kunde titta en stund men sen började Hugo bli trött och ville läsa bok i Leo´s rum, men jag övertlade honom att gå in i sitt rum och sen läste jag Pippi för honom och han somnade på sista sidan kl 22.
Då ville Leo absolut se klart ett avsnitt av Winx så vi gjorde det och sen bar jag in honom till sin säng, han grät och sa att han inte var trött men efter 2 min så sov han, kl 22.30.

Sen vaknade jag av Hugo gick in till Leo´s rum med pippi boken och då vaknade Leo oxå förstås. Hugo grät och skrek efter pappa när jag bar tillbaks honom till hans rum. Men först gav jag Leo nappen och sa att jag kommer när Hugo somnat.
La mig med Hugo som grät och grät, men som belv lugn efter et tag och då hade även Leo somnat.
Låg sen hos Hugo och han vaknade ytterligare 3 gånger innan Leo skrek mamma mamma, då hade täcket ramlat ner på golvet. Jag flyttade då över och la mig hos Leo och sov där tills 8 då jag la mig i vår säng och 8.20 kom Hugo tassande. Vi gick då tillbaks till hans rum och läste bok i en halvtimme innan vi gick upp. Sen vid 9.15 kom Leo upp.

Ja det var min kväll det. I dag går det nog bättre så jag oxå kan sova lite. För varför ska det vara så svårt att sova när sambon är borta och man vet att barnen vaknar...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0