Snart semester!

Jag har snart semester och det ska bli sååå skönt. Just nu jävlas min reumatism med mig så jag kommer knappt ur sängen och än mindre upp för trappen. Är så himla tråkigt att gå och lägga sig med värk och dessuom vakna med dubbel värk, just nu hatar jag verkligen detta!
Det hela resulterar i att jag lägger mig på soffan och är tjurig medans barnen får roa sig bäst de vill, men nu efter nån timmes vilan utan resultat är det bara att masa sig upp och börja röra på sig, för jag blir ju bättre genom att röra mig fast det tar emot. När jag jobbar måste jag ju iväg så då kommer jag igång snabbare men som i dag då jag ska jobba i kväll och jag vet att vi kan vara hemma, ja då kommer slappsidan fram. Inte bra!

Ska rivstarta med att plocka ur diskmaskinen och sortera tvätt, sen lunch och därefter måste jag göra nåt med killarna.
I går var vi i stan och hämtade ut mina vigselringar (dyrt) och sen badade killarna i Ärla med moster och Jimmy, tur de har en moster som gillar att bada för jag gillar verkligen inte att bada.


Ikväll är det ponnyridning som gäller och på torsdag ska jag städa lokalen, därefter är det 3 veckor med husvagnen som väntar! Semesterrutten är bokad och det ska bli så skönt för oss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0