En snabbis fr jobbet

Johan & jag hade en mysig midag i tisdags men både var så trötta att vi gäspade i kapp. När vi kom hem kl 20 hade mamma & pappa lyckats söva båda barnen, bra gjort!

Annars rullar det på här på jobbet, kurserna är nästan fulla och jag märker upp och planerar hur allt ska vara. Utanför mitt fönster går hästarna i hagen och har tråkigt, ska börja körda dem någon dag i veckan så de får upp sin kondis.
I morse när jag kom så gnäggade de så glatt och så skulle jag börja släppa ut Pysen som stod och ville ut, men då jag öppnade boxdörren gick han till krubban för att visa mig att där fanns det minsann mat och så började han äta. Stackars häst, han kanske inte har förstått att kraftfodret kommer automatiskt eller så trodde han inte att jag visste om det. Roligt såg det ut iallafall.

Snart slut på lunchen och då ska jag skriva ut och kopiera lite papper.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0