Underbart

Det var helt underbart att gifta sig, jag rekomenderar det starkt till er alla som inte är gifta!

Jag (vi) vill tacka alla som gjorde vår dag helt fantastisk, särskilt tack till värdparet Lotta & Jörgen som var helt underbara, min toppen farmor som gjorde den goda efterrätten och hjälpte till med dukningen, farfar, mina föräldrar + syskon, tjejerna som fixade baren och snacks, Johans föräldrar för städningen, killarna som filmade och fotograferade och sist men inte alla otroliga vänner och släktningar som gjorde dagen och kvällen så lyckad.

Tack!

Bilder kommer någongång..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv för ett jättefint bröllop och en kul fest!

Postat av: Ylva

ååå jag som inte pratat med Lena änn o fått alla fina detaljer.Men jag förstår att allt var fint!

Fortsatt lycka till nu herr o fru Linden.

2009-09-21 @ 18:14:39
Postat av: Gunilla

TACK så mycket för att vi fick vara med på er stora dag! Ni var så fina, gästerna var trevliga och maten supergod! Och småttingarna var så söta!



Kram Nua

2009-09-22 @ 08:15:36
URL: http://nuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0