Solarium & Nyköping

Haha i dag har jag solat solarium, något jag inte gjort sen gymnasietiden. Väldigt spännande och väldigt vit blev jag under ögonen då "ögonskydden" var för stora för mina små ögon så de täckte lite mer än de borde.
Ser rätt kul ut faktiskt!
Nå ja, jag får sola bort det nästa gång..

Sen har J och jag snurrat i Nyköping där vi skulle träffa vår trevliga vigselpräst som till vardags arbetar i St Nicolai kyrkan där. Vi hann också med att äta smaklös mat på någon Asia resurang inna vi tog ytterligare en sväng med bilen till ett jättemysigt område med radhus i alla regnbågens färger och med egna båtplatser (vad vi antar iaf)
Jättesöta hus men säkert svindyra??

Känns skönt att ha bestämt ordningen på vigseln och vilka psalmer vi ska ha samt allt annat runt omkring. Skönt!
Listan minskar.....

Kram & god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0