Inspiration barnrum

Det finns så många fina barnrum på Styleroom.se och mitt favoritrum är: Mio´s rum.
Bilden nedan är lånad från ett annat häftigt rum. Har tänkt satsa på siffror och bokstäver i det ena rummet samt i och det andra turkost och beigt/brunt samt i båda rummen en massa djur högt och lågt. Men jag hinner säkert ändra mig. Det beror på när kidsen ska bestämma vem som ska ha vilket rum. Men kul sa det bli att göra om lite.



Vi har ju nästan sådana sängar och det går säkert att modifiera våra lite ifall man skulle vilja ha bollhav.

Nu måste jag sluta drömma ch sätta igång med e verksamhetsberättelse och mål för nästa år.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Drömma kan man alltid göra.. Vi ska försöka fixa ordning lite i Isaks rum, vill ha det lite mysigare.. Visst är Mios rum kanon snyggt, har kollat på det flera gånger, samma tapet som vi har förresten fast vi har den i grå/svart i vardagsrummet.



Kram

2009-10-07 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0