Fortfarande sjuka barn

Eller halvsjuka, Hugo hade i går kväll 40 graders feber men vaknade feberfri men tyvärr har febern börjat stiga och nu sover han i soffan framför Bamse.
Leo och Johan är och hälsar på hos Axel och hans pappa en stund s Hugo får lite ro. Leo hostar fortfarande en massa men är i övrigt rätt pigg.
Annars har vi varit ute en sväng på fm och J & H har krattat löv och bytt till vinterdäcken på husvagnen medans jag städade lite i uterummet och altanen. Leo den inneråttan vägrade följa med oss ut.

I övrigt planerar jag den stundande Ullaredsresan, ska bli kul att komma iväg 4 tjejer på en liten minitripp.

Nu hör jag Hugo hosta och tappa nappen så jag ska skynda till undsättning.

Kram och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag vill också till Ullared!! Har aldrig varit där!..

KRAM: Cathrine

2009-10-24 @ 15:36:12
Postat av: Jennie

Hoppas de kryar på sig! Vad skoj med en resa till Ullared. Man kanske får se dig i den kommande såpan på TV :)



Kram

2009-10-24 @ 22:16:51
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0